Příspěvek weblogu


Jak zbavit Segu dluhů?

Na tuto otázku, jak je vidno, již v Seze nalezli odpověď. Velmi efektivním řešením tohoto problému se stalo vydávání nízkorozpočtových remaků a kompilací starých hitů 16 bitové éry. Dále pak Sega zabrousila do pro ní atypických vod různých pokémonopoidních her jako Monkey Ball, které mají vynikající prodejnost. Bohužel tak ale Sega poněkud polevila v produkování nových vysokorozpočtových titulů z vlastní stáje - ty se dají očekávat až ke konci tohoto roku v čele s Phantasy Star Universe a Shenmue Online. V mezičase mají mezeru vyplnit nedávno koupená evropská studia jako Creative Assembly, autoři legendární série Total War, z níž poslední díl Rome: Total War byl oceněn na mnoha serverech jako nejlepší strategie roku 2004. Tito lidé pro Segu kutí historickou velkoakci Spartan: Total Warrior, která by měla vyjít na všechny konzole. Nesmím také zapomenout na Sports Interactive, autory populárních Football a Hockey Managerů. Černým koněm Segy na platformě PC, pak ale bezesporu jest chystaný Matrix Online od Monolithu. Trochu se sice bojím, že tahle onlinovka kvůli velké konkurenci na trhu pohoří, ale snad tomu tak přece jen nebude. Do budoucna bude Sega jistojistě hodně těžit z nedávno uzavřené exkluzivní smlouvy se Silicon Knights, autory remaku Metal Geara na Nintendo GC. Silicon Knights již úporně pracují na titulu pro next-gen konzole a soudě podle jejích minulosti (hity jako Legacy of Kain a Eternal Darkness) to určitě nebude žádný propadák. Doufám tedy, že se Sega už konečně vzpamatovala a očekávám od ní samé velké věci. :)

autor:  G4ndy   -   24.03.2005 - 09:32:09

http://criticall.gameplanet.cz

šéfredaktor: Jiří "G4ndy" Mataj, redaktoři: Jaromír "Jaxx" Möwald, Pavel "MasterPJ" Najman, Tomáš "ToM" Nadrchal
php & css scripting: Jaroslav "Blick" Pros
Weblog/diskmag Criticall, 2002-2010; editovaný obrazový materiál je majetkem oprávněných vlastníků.