Příspěvek weblogu


Jak se zatraceně nabíjí?

Dnes mě potkala vskutku zajímavá a poučná příhoda. ;)

Konečně jsem si sehnal PC verzi Metal Gear Solida 2 a jal jsem se ji pochopitelně ihned vyzkoušet. Po sáhodlouhé, 8 GB na disku zabírající, instalaci jsem hru patřičně opatchoval - aby fungovala i na grafárnách od Ati, a spustil. Klasické filmové intro v dvd kvalitě jsem rychle odklikl a vrhnul jsem se do hlavní - strhujícím dějem ověnčené - kampaně, kde mě po chvilce paběrkování zarazila nemožnost nabíjet pistolku. :) Vypnul jsem tedy MGS a začal dumat nad nastavením kláves v setupu hry.

Mám gamepad Dual Action od Logitechu, který je kopii ovládače od Play Stationu 2, takže bylo vše automaticky nastaveno stejně jako kdybych hrál MGS2 na této konzoli. Kupodivu, nemohl jsem v setupu nikde najít ono proklamované tlačítko pro nabíjení zbraně... Vlezl sem tedy opět do hry a dumal, následně jsem se opět vracel do setupu a znovu dumal - tento proces sem musel ještě několikrát opakovat než mi došlo, že jsou v MGS2 náboje zbývající a náboje právě nabité v pistolce zobrazovány netradičně jako jedna hodnota, zatímco číslo za lomítkem představuje maximální množství nábojů, které můžete pro danou zbraň mít a nikoli ty které máte, jak tomu bývá zvykem. Na obrazovce jsem měl při vystřílení všech nábojů hodnotu 0/46, což mě oklamalo a myslel jsem si že mi ještě 46 nábojů, které musím nějakým způsobem nabít, zbývá... :)) Takhle mě tedy vypekl MGS2 - příště hold musím dávat větší pozor a víc experimentovat. ;)

autor:  G4ndy   -   05.10.2004 - 00:26:12

http://criticall.gameplanet.cz

šéfredaktor: Jiří "G4ndy" Mataj, redaktoři: Jaromír "Jaxx" Möwald, Pavel "MasterPJ" Najman, Tomáš "ToM" Nadrchal
php & css scripting: Jaroslav "Blick" Pros
Weblog/diskmag Criticall, 2002-2010; editovaný obrazový materiál je majetkem oprávněných vlastníků.