Příspěvek weblogu


IGN hráli Thiefa 3

Temné vody omílající břehy gotickoindustriálního světa třetího pokračování této stealth akce začínají být čím dál tím více zčeřeny. Nedočkaví fanoušci požírají každičký ždibíček informace týkající se dlouho očekávaného sequelu do nebe vyzdvihovaných předchůdců, který neměl zdaleka jistou budoucnost. Na herním serveru IGN měli tu čest otestovat kousek z mise se kterou se v této hře setkáme. Z výpovědi kterou prezentovali je jasné že herní svět již brzy poznamená další skvělá plíživá hrůza hodná svého jména. :)

Zloděj Garret se znovu stane neposlušným kolečkem v soukolí nejasných spiknutí fanatických sekt. Opět se v jeho kůži budeme schovávat ve stínech omračovat stráže obuškem, tiše odklízet jejich těla, zhasínat pochodně vodními šípy, nově pak típat rukavicí :) atd. (viz. obstarožní recenze na Thiefa 1 a Thiefa 2)

Pod rouškou klasiky se ale skrývají bombastická zlepšení. Dostatečně výkonný hardware dnes umožnil konečně počítat stíny v reálném čase, takže nejen že si strážní s sebou nosí pochodně, které vrhají adekvátní světlo na okolí, ale náš drahý zloděj se v jednom okamžiku schová ve stínu obrovského pomalu kmitajícího kyvadla a poté bude v zákrytu postupovat stran nežádoucímu upoutání pozornosti. Nová umělá inteligence těch kterými nechcete být viděni je na značně vysoké úrovni, pokud například něco ukradnete, nestanete se ihned jediným podezřelým, nýbrž stráže zaměří svůj pohled na civilisty potulující se kolem. Postavy ve hře spolu navzájem barvitě komunikují, což jen vybízí k odposlechu... Je toho zkráceně řečeno hodně co nám nový Thief nabídne, osobně se už nemůžu dočkat. :)

autor:  G4ndy   -   03.04.2004 - 00:01:00

http://criticall.gameplanet.cz

šéfredaktor: Jiří "G4ndy" Mataj, redaktoři: Jaromír "Jaxx" Möwald, Pavel "MasterPJ" Najman, Tomáš "ToM" Nadrchal
php & css scripting: Jaroslav "Blick" Pros
Weblog/diskmag Criticall, 2002-2010; editovaný obrazový materiál je majetkem oprávněných vlastníků.